وقت هایی که با هم کاملتریم
هدف: ایجاد فضایی اثر بخش مبتنی بر افزایش کیفیت زندگی در روابط افراد
گروه هدف: افراد ۱۵ تا ۳۵ سال
زمان اجرای کمپین: زمستان ۹۵
توضیح: هر فرد دارای توانایی ها، استعدادها و تخصص های مختص به خود است که این توانایی ها ممکن است در بستر زندگی به ظهور نرسیده باشد. نیاز انسان برای شکوفایی استعدادهای خود به ارتباط و حمایت دیگران در فضای خانواده و دوستی کاملا واضح است. لذا در ادامه کمپین با هم کامل ترند که با لانچ بسته بندی جدید سان استار اجرا شد با اجرای این کمپین ضمن تاکید بر فضاهایی که در آن هر فرد احساس میکند در کنار دیگری یا خانواده یا جمع دوستان کامل تر است از مخاطبین خواسته شده که چنین افرادی را در زندگی خود بیابد.