pineapple strawberry pumpkin watermelon > grape cherry lemon banana pear orange apple billboard tv magazine competition sampeling roadshow digital postm sponsership

خوشحالیتو نشون بده ( یورو ۲۰۱۶ )

هدف: ثبت شادی پس از گل ستاره هایی که بهترین خودشان هستند
گروه هدف: افراد بین ۱۵ تا ۳۵ سال
زمان اجرای کمپین: خرداد ۹۵ همرملن با جام ملت های اروپا
توضیح: زمانی که ستاره فوتبال گل میزند، شادی پس از گل خودش را به نمایش میگذارد که ممکن است این شادی برای همیشه در تاریخ فوتبال ثبت شود. هر طرفدار فوتبال هم بعد از گل زدن تیم محبوبش خوشحالی خودش را به سبک خود نشان میدهد اما ممکن است هیچ گاه این شادی ثبت نشود در حالی که او نیز یک ستاره است وقتی در طول روزمره تلاش دارد بهترینی که میتواند باشد. کمپین خوشحالیتو نشون بده بهترین خودت باش برای ثبت شادی پس از گل تمام ستارگانی است که بهترینی که میتوانند باشند هستند و سان استار همزمان با برگزاری بازیهای ملت های اروپا این شادی های انها را ثبت میکند.
}