pineapple strawberry pumpkin watermelon > grape cherry lemon banana pear orange apple billboard tv magazine competition sampeling roadshow digital postm sponsership

یک میوه و بیست ویتامین

آووکادو یک میوه سنگی با بافت خامه ای است که در هوای گرم رشد می‌کند و طعم‌دهنده‌ی بیشتر غذاهای مکزیکی و آمریکای جنوبی است. این میوه بعنوان کره‌ی میوه‌ای تنها میوه‌ای است که دارای میزان قابل توجهی اسیدهای چرب مفید است. آواکادو یک غذای طبیعی و مغذی و داری بیش از 20 نوع ویتامین و مواد معدنی است.

مزایای مصرف آواکادو

رژیم غذایی سرشار از میوه و سبزیجات -از هر نوع و طعمی- میزان ریسک بیماری را کاهش داده و ارتباط تنگاتنگی با یک زندگی سالم دارد. مطالعات متعدد نشان داده است که رژیم‌های مبتنی بر سبزیجات و میوه‌هایی مثل آواکادو ریسک ابتلا به چاقی، دیابت، بیماریهای قلبی و در کل مرگ و میر ناشی از مشکلات سلامتی را کاهش می‌دهد. مصرف این میوه همچنین بر میزان سلامت پوست و مو تاثیر شگرفی داشته و افزایش انرژی و کاهش وزن یکی دیگر از اثرات مصرف آن است.

آواکادو همانطور که منبع غنی از ویتامین‌های C، E، K و B-6 است، سرشار از نیاسین (ویتامین B-3) منیزیم و امگا-3 و اسیدهای چرب است. چربی موجود در آواکادو برای بدن بسیار مفید است و به سلامت پوست و مو و عملکرد بهتر مغز کمک می‌کند.

چگونه میتوان آواکادو را به رژیم غذایی خود اضافه کرد؟

برای مصرف آواکادو و افزودن آن به رژیم غذایی خود، در ابتدا باید بتوانید آواکادوی رسیده و مرغوب را انتخاب کنید. به راحتی با لمس پوست آواکادو و فشار اندکی بر روی آن می‌توانید از رسیده بودن آن آگاهی پیدا کنید. با فشار پوست آواکادو باید کمی نرمی را احساس کنید در غیر این صورت به زمان بیشتری برای رسیدن نیاز دارد. برای تسریع زمان رسیدن آواکادو می‌توانید آن را در یک کیسه کاغذی به همراه یک موز قرار دهید.

آواکادوی رسیده بسیار بافت لطیفی دارد و به راحتی می‌توانید آن را برای سالاد پوره کنید یا برش‌های نازک آن را در تست و ساندویچ استفاده کنید. آواکادو بسیار مقوی است و به همراه تخم‌مرغ می‌تواند یک صبحانه کامل برای کودکان و بزرگسالان باشد. با کمی جستجو در اینترنت یا در کتاب‌های آشپزی می‌توانید دستورات غذا و کوکتل و اسموتی‌های متنوعی را پیدا کنید و این میوه‌ی خوشمزه و مقوی را در رژیم غذایی خود بگنجانید.

راه دیگر بهره‌مند شدن از مزایای آواکادو مصرف محصول SMART سان‌استار است. آبمیوه SMART سان‌استار حاوی آب میوه‌های انجیر، آواکادو، بلوبری، توت‌فرنگی، موز و پرتقال است و انتخاب هوشمندی برای زندگی هوشمند شما خواهد بود.