pineapple strawberry pumpkin watermelon > grape cherry lemon banana pear orange apple billboard tv magazine competition sampeling roadshow digital postm sponsership

یک ساعت طلایی

هفت اتفاق خوب فقط با یک ساعت زودتر بیدار شدن

 

دیگر  Snooze ساعت موبایل‌تان را بی‌خیال شوید! با اضافه کردن یک ساعت مفید به روزتان می‌توانید از مزایای زیادی برای زندگی و روح و جسم‌تان بهره ببرید.

 

می‌توانید کمی ورزش کنید.

با صبح‌ها میانه‌ی خوبی ندارید؟ برای اینکه سحرخیزی را شروع کنید نیازی ندارد حتما عاشق صبح‌ها باشید. کافی‌ست با اولین زنگ ساعت از جا بلند شوید و اندکی ورزش کنید. کمی پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری یا حتی نرمش‌های سبک. این کار حال‌تان را خوب می‌کند و سطح انرژی‌تان را بالا می‌برد.

 

تغذیه‌ی سالم‌تر داشته باشید.

وقتی دیرتان شده و استرس دیر رسیدن به محل کار یا دانشگاه هم به گرسنگی صبح‌گاهی‌تان اضافه شده احتمال اینکه روزتان را با خوراکی‌های ناسالم شروع کنید بیشتر می‌شود. کالری‌هایی که تماما جذب بدن‌تان می‌شوند و بعدها خلاص شدن از آن‌ها کار راحتی نیست. اما اگر صبح زمان کافی داشته باشید می‌توانید صبحانه‌ای سالم و خوشمزه برای خودتان تدارک ببینید.

 

حال‌تان خوش می‌شود.

بیدار شدن با آفتاب روزتان را آفتابی می‌کند. پژوهش‌ها نشان داده‌اند افراد سحرخیز خوشحال‌تر و مثبت‌اندیش‌تر هستند. آن‌ها حس می‌کنند کنترل بیشتری روی زمان و زندگی‌شان دارند و این موضوع به أن‌ها آرامش می‌دهد.

 

کمتر مضطرب باشید.

اگر صبح خواب بمانید با هزار دلهره و فکر و خیال از کارهای عقب‌مانده روزتان را شروع خواهید کرد. به جای این حال بد می‌توانید از سکوت و آرامش شروع روز برای نوشتن و مرتب کردن لیست کارهایتان و نوشتن در مورد آن‌چه ذهن‌تان را مشغول می‌کند بهره ببرید. با این کار ذهن‌تان را آرام می‌کنید و برای روز پیش رو آماده می‌شوید. مدیتیشن هم از آن کارهایی‌ست که می‌توانید در برنامه‌ی صبح‌تان بگنجانید. پژوهش‌ها نشان داده‌اند مدیتیشن به شما در کاهش اضطراب، بالا بردن مهارت‌های فکری و داشتن روابطی بهتر کمک می‌کند.

 

ظاهری آراسته‌تر داشته باشید.

یک ساعت زودتر از معمول از خواب بیدار شدن نه تنها می‌تواند به شما کمک کند حس بهتری داشته باشید بلکه باعث می‌شود بهتر هم به نظر بیایید. وقتی برای آماده شدن زمان داشته باشید می‌توانید لباسی که می‌خواهید بپوشید را اتو کنید، موهایتان را درست کنید، آرایش کنید و در مجموع‌ آراسته‌تر و مرتب‌تر از خانه بیرون بزنید.

 

بازدهی‌تان بالا می‌رود.

می‌توانید از این یک ساعت زودتر برای زودتر رسیدن به محل کارتان هم استفاده کنید. در سکوت و آرامش اولیه‌ی صبح بدون صدای رفت و آمدها، تلفن‌ها، جلسات و مکالمات می‌توانید به کارهای عقب‌مانده‌تان برسید یا خودتان را برای روزی که در پیش دارید بهتر آماده کنید.

 

از ترافیک در امان خواهید بود.

گیر کردن در ترافیک صبحگاهی می‌تواند روزتان را قبل از شروع خراب کند. ولی اگر زودتر از معمول از خانه بیرون بزنید هم بدون ترافیک و راحت به محل کارتان می‌رسید، هم راحت‌تر جای پارک گیر می‌آورید. اگر زمانی هم برایتان مانده بود می‌توانید سر راه یک قهوه برای خودتان بخرید و روزتان را هرچه بهتر شروع کنید.