pineapple strawberry pumpkin watermelon > grape cherry lemon banana pear orange apple billboard tv magazine competition sampeling roadshow digital postm sponsership

باهم کاملترند

هدف: رونمایی از کامبی دام، بسته بندی جدید سان استار
گروه هدف: افراد بین ۲۵ تا ۴۰ سال
زمان اجرای کمپین: تابستان ۹۵
توضیح: بطری ها اولین و راحت ترین نوع بسته بندی بودند اما به دلیل عدم حفظ کیفیت جای خود را به پاکت دادند، کامبی دام بسته بندی جدید سان استار که با ترکیب بطری و پاکت، هم راحتی استفاده تا آخرین قطره مانند بطری را دارد و هم بدلیل بسته بندی پاکتی از کیفیت آبمیوه در طولانی مدت مخافظت میکند. کمپین با هم کاملترند که همزمان با اجرای مشترک زانیار خسروی بعنوان سفیر برند با سیروان خسروی در کنسرت بهار زانیار اعلام شد از این تحول بزرگ در بسته بندی رونمایی شد.
}